Alla inlägg den 9 april 2008

Av Leo Hakala - 9 april 2008 18:56

Idag så gick jag och mamma till pappas jobb där jag fick sitta i pappas stol. Hur svårt kan hans jobb vara egentligen? Det är ju bara till att banka på plattan med alla knapparna på och att prata i pinnen som sitter på hörlurarna. Jag ringde och beställde mer banan, för det tycker jag om. Sen tyckte jag att pappa kunde sluta jobba så vi kunde gå ner till stranden istället. Efter en prommenad på stranden gick vi till en kiosk och köpte glass. Jag vet inte vad det är, men det såg lite kallt ut. Jag fick inte smaka utan jag fick en majsbåge istället. Det var gott.


Tänään oltiin iskän työpaikalla. Olen kyllä ollut siellä aikaisemminkin, mutta ei ole kamera sattunut mukaan. Istuin isin tuolilla ja näppäilin vähän korjauksia sen tietokoneelle ja sitten soitin ja tilasin lisää banaania. Minä tykkään banaanista. Töitten jälkeen lähettiin rannanlle käveleen. Kotimatkalla pysähdyttiin kioskille ja äiti ja isi ostivat jäätelöt. En saanut maistaa, mutta olin tyytyväinen maissinaksuun. Niistäkin minä tykkään.


/Leo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards