Alla inlägg den 13 november 2007

Av Leo Hakala - 13 november 2007 20:07

Nyt olen viisi kuukautta vanha, painan 7 790g ja olen 66,5 cm pitkä. Sain tänään neuvolassa rokotuksen, mutta se ei tuntunut missään, niin tuhti olen minä!

Talvi on saapunut tänne eteläänkin (oli kuulemma aamulla satanut lunta) ja on ollut melko kylmä päivä. Neuvolakäynnin jälkeen äiti vei minut pitkälle lenkille ja sain otettua tosi makeet nokoset raittiissa ilmassa.

Kuten olen jo aikaisemmin kertonut, saan nyt muutakin ruokaa kuin pelkkää rintamaitoa. Aloitin perunalla, viime viikolla sain porkkanaa ja nyt tällä viikolla saan palsternakkaa. Täytyy sanoa, että viimeksi mainittu on minun suosikki, se on niin makeaa ja hyvää.


Nu är jag hela fem månader gammal, väger 7 790 g och är 66,5 cm lång. Jag fick en spruta av tanten på bvc idag, men den bekom mig inte det minsta, så tuff är jag! Mamma tog mig ut på en lång promenad efter bvc-besöket och det var såååå gott att ligga nerbäddad i vagnen och sova ute  i friska luften.

Som jag tidigare har berättat, får jag förutom bröstmjölk, lite fast föda nu. Har fått potatis, morot och nu palsternacka och jag måste säga att det sistnämnda är min favorit. Så sött och gott det är.


/Leo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards