Alla inlägg den 13 december 2008

Av Leo Hakala - 13 december 2008 09:10

Jag får ju som ni redan vet ett paket varje morgon. Idag var det en konstig hatt och en stjärna på en pinne. Jag tycker själv att jag blev ganska stilig i hatten. Jag "lussade" först för mamma och pappa och sedan för morfar via webkameran. Det var uppskattat.

Jag har fått en mask av mamma som jag tycker är jätterolig. Fast jag tycker den är lite läskig också. Den brukar hoppa och attackera mig ibland och då skrattar jag. Idag hade den krupit ner i min pyjamasficka - lömska mask!!


Kuten tiedätte, saan joka päivä paketin kalenterista. Tänään sain hauskan hatun ja tähden tikussa. Omasta mielestäni olin aika tyylikäs hatussa. Ilalla tavattiin ukki netin kautta ja me laulettiin äitin kanssa hänelle.

Olen äitiltä sanut hauskan madon, vaikka välillä se voi olla vähän pelottavakin. En mielelläni käy siihen käsiksi, mutta nauran kippurassa kun äiti vetää sen pitkäksi ja mato lentää ilmaan. Tänään se oli löytänyt minun yöpuvun taskuun.


/Leo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards