Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Leo Hakala - 2 februari 2008 22:50

Äiti ja isi olivat pyytäneet Amelian ja hänen vanhemmat meille syömään tänä iltana. Amelia syntyi vain parisen viikkoa minun jälkeen ja meidän vanhemmat ovat samassa vanhempainryhmässä neuvolassa (ja oli myös kun meitä odottivat). Ollaan siis tavattu ennenkin. Hän on aika ujo tyttö, ja ruokapöydässä taisin mennä sanomaan jotain loukkaavaa, kun häneltä yhtäkkiä pääsi itku. Mutta ei hän kauaa iteknyt ja esittelin sitten hänelle leikkimattoni hauskaa tarjontaa.


Mamma och pappa hade bjudit in Amelia och hennes förldrar på middag idag. Amelia föddes ett par veckor efter mig och våra föräldrar är med i samma föräldragrupp på BVC (och var det även medan de väntade oss). Vi har alltså träffats förr. Hon är en rätt så blyg tös och vid matbordet måste jag sagt nåt stötande, för plötsligt brast hon ut i gråt. Men hon var inte ledsen länge och jag kunde visa henne hur roligt man kan ha i mitt babygym.


/Leo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards