Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Leo Hakala - 22 mars 2009 21:03

Tänään äitin piti mennä töihin ja koska iskällä oli treenit ja vähän töitä kotona, minä sain olla isovanhempien luona. Hedelmätuokion jälkeen käytiin ulkona ja sitten kaupassa. Isovanhempien kaupassa on paljon hauskemmat ostoskärryt ku meillä kotona... Lounaaksi sain niin hyvää ruokaa, että söin jopa kaksi annosta. Päiväunille en malttanut olenkaa, joten illan lentopallo-ottelun viimeinen setti jäi näkemättä, mutta voittihan pojat kuitenkin.


Idag var äiti tvungen att jobba, och pappa har ju sin innebandy och lite jobb här hemma, så jag fick åka hem til farmor och farfar. Efter en liten fruktstund gick vi ut och sedan till affären. Farmors butik hade mycket roligare shoppingvagnar än vi här hemma... Lunch var så gott att jag åt två rejäla portioner. Någon tupplur hade jag inte lust med, så jag missade sista setet i kvällens volleybollmatch, men grabbar na vann ju ändå.


/Leo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards