Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Leo Hakala - 23 mars 2010 18:00

Jag har blivit storebror. Bebisen har äntligen kommit ut ur magen. Det var en pytteliten lillebror som heter Elias.


Minusta on tullut isoveli. Vauva vihdoin tuli mahasta. Tuli pikkuveli nimeltä Elias.



    


Jag fick vara hos farmor medan Äiti och pappa åkte till sjukhuset. Jag och farmor åkte till sjukhuset, men farmor fick inte följa med upp utan hon fick vänta i receptionen. När jag kom upp på rummet där Äiti var fick jag träffa lillebror. Han var jättesöt. Nu förstod jag varför Äitis mage varit så stor. Lillebror hade nämligen med sig ett paket till mig. Det var en bi-väska och en "storebror/isoveli"-tröja.


Minä sain olla isoäidin luona sillä aikaa kun äiti ja iskä menivät sairaalaan synnyttämään. Seuraavana päivänä pääsin katsomaan pikkuveljeä. Hän on tosi suloinen. Nyt ymmärrän miksi äitin maha oli niin iso, sillä pikkuveljellä oli mukanaan minulle paketti. Sain hienon ampiais-selkärepun ja isoveli-paidan.

  


/Leo


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards