Alla inlägg den 29 april 2010

Av Leo Hakala - 29 april 2010 10:15

Nyt kun olen reilu kuukauden ikäinen, ajattelin kertoa vähän itsestäni. Kuten kuvasta näkyy, olen vahva pieni poika ja osaan jo kannatella päätäni, olen osannut tehdä sitä melkein syntymästä asti. Syön ja nukun hyvin, joskus jopa viisikin tuntia putkeen. Olen useinmiten tyytyväinen, paitsi että illlasta haluan olla sylissä kun vatsaa vähän nipistää, ja kaikkein mieluiten äitin sylissä. Sylivauvaksi minua kutsutaan. Olen syntymästä kasvanut 3,5 cm ja paino on tänään 4 735 g. Pään ympärysmitta on noin 2,5 cm isompi kuin syntymäpäivänäni. Haluaisin tässä nyt vielä kiittää kaikista kukista, korteista ja lahjoista mitä olen saanut, ja Leokin kiittää isovelilahjoistaan.


Nu när jag blivit drygt en månad, tänkte jag berätta lite om mig själv. Som det framgår av bilden är jag en väldigt stark liten kille och har kunnat lyfta på huvudet ända sendan födseln. Jag äter och sover bra, ibland nästan fem timmar i sträck. Jag är nöjd för det mesta, men på kvällarna när magen kniper lite, vill jag vara i famnen, allra helst i äitis famn. Knäbis kallas jag. Jag har sedan födseln vuxit 3,5 cm och väger idag 4 735 g. Huvudomfånget har ökat med 2,5 cm. Jag skulle vilja passa på att tacka för alla fina blommor, kort och presenter jag fått, och Leo tackar för sina storebror-presenter.


  


/Elias

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards