Alla inlägg den 13 december 2009

Av Leo Hakala - 13 december 2009 18:15

När Mummu och Ukki åkt hem bakade jag pepparkakor med Äiti och Pappa.


Kun Mummu ja Ukki olivat lähteneet, ruvettiin leipomaan pipareita.


  


Jag hade en alldeles egen kavel.


Minulla oli ikioma kaulin.


  


Jag tyckte att man kunde göra alla figurerna på en gång, men det blev inte så bra...


Ajattelin säästää aikaa, ja tehdä kaikki ukot, akat ja possut yhtä aikaa, mutta ei siitä tullutkaan niin hyvä...


  


  


/Leo







Av Leo Hakala - 13 december 2009 18:15

På eftermiddagen hjälpt Ukki pappa med badrummet. Då passade jag på att rita lite med Mummu.


Iltapäivällä Ukki auttoi iskää korjaamaan kylppäriä (nyt valettiin lattiaa) ja minä piirsin mummun kanssa.


  


När Ukki och Pappa var färdiga, fikade vi lite. Vi åt pepparkakor och drack glögg. Jag åt minst 10 st.


Kun Ukki ja iskä olivat almiita, syötiin pipareita ja juotiin glögiä.


  


/Leo



Av Leo Hakala - 13 december 2009 18:15

Tova med familj och Mummu och Ukki sov över hos oss. Tova och jag var uppe tidigt men Mummu och Ukki sov jätte-länge. Jag var tvungen att väcka dem.


Mummu, Ukki, Tova ja hänen vanhemmat olivat meillä yötä. Tovan kanssa oltiin aikasin hereillä, mutta Mummu ja Ukki nukkuivat tosi kauan. Jouduin viimein herättämään heidät.


  


Pappa är jättestark. Han kan hålla både mig och Tova samtidigt.


Iskä on riski mies, hän jaksaa pitää sekä minua että Tovaa sylissä.


  


/Leo


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards