Alla inlägg den 11 april 2009

Av Leo Hakala - 11 april 2009 20:23

Nyt on kuulemma pääsiäinen, mutta en ole ihan varma. Viime vuonna oltiin Falkenbergissä pulkkamäessä ja nyt on melkein kesä-lämmintä... No, isovanhemmat tulivat joka tapauksessa käymään. Isoisä auttoi äitiä ja iskää tapetoimisessa ja minä menin kävelylle isoäidin ja Selman kanssa. Sitten sain valtavan ison pääsiäismunan, jossa oli leluja, mehua, kirja ja t-paita. Kun olin leikkinyt tarpeeksi, autoin työmiehiä viimeisteyissä sillä aikaa kun äiti laittoi ruokaa: sesongin ensimmäinen grillaus. Lihat vähän kärähti joten tyydyin vain perunasalaattiin.


Nu är det påsk, sägs det, men jag är inte så säker. Förra året var det ju en massa snö och vi var i Falkenberg och åkte pulka, nu är det nästan sommarvarmt... Farmor och farfar kom iaf på besök. Farfar hjälpte äiti och pappa att tapetsera och jag hjälpte farmor att rasta Selma. Sen fick jag en jättestort påskägg som innehöll leksaker, en bok, saft och en t-shirt. När jag lekt färdigt hjälpte jag tapetserarna med det sista finliret medan äiti lagade mat: säsongens första grillning. Köttet blev lite bränt så jag höll mig till potatissalladen.


/Leo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards